Suchość pochwy

Laser MonaLisa Touch – ginekologia estetyczna – atrofia okolic intymnych

Zabiegi z zakresu ginekologii estetycznej wykonuje lekarz specjalista ginekologii i położnictwa Małgorzata Jasiek-Uzar.

Rosnąca świadomość, zmieniające się potrzeby sprawiają, że kobiety coraz częściej sygnalizują o problemach natury intymnej. Zarówno kobiety w młodym jak i dojrzałym wieku zgłaszają się z dyskomfortem związanym ze zmianami atroficznymi pochwy. Spadek estrogenu w okresie menopauzy sprawia, że narządy ulegają intensywnym procesom starzenia. Nawet 50 % kobiet po menopauzie skarży się na typowe objawy atrofii (suchość pochwy, ból podczas stosunku, podrażnienia objawiające się swędzeniem, pieczeniem), która spowodowana jest niewystarczającą produkcją śluzu. Niezależnie od wieku problem może również doskwierać kobietom przyjmującym niektóre leki: diuretyki, leki sterydowe, leki immunosupresyjne, leki hormonalnych, a także w trakcie chemioterapii i radioterapii oraz podczas leczenia cukrzycy. Niewystarczające nawilżenie pochwy, może pojawić się również u kobiet podczas miesiączki czy stosowania tamponów.

Mechanizm i zasada działania lasera MonaLisa Touch:

Zabiegi nie wymagają przygotowań, wystarczy konsultacja lekarza ginekologa i ważne badanie cytologiczne. Zabieg jest bezbolesny i trwa zaledwie kilka minut. Już trzy dni po procedurze pacjentka może wrócić do aktywności seksualnej.  Indywidualne potrzeby pacjentki decydują o ilości przeprowadzonych zabiegów. Czasem wystarczy jednorazowa procedura dla osiągnięcia satysfakcjonującego efektu.

Więcej informacji na stronie:
www.ginekologia-estetyczna-szczecin.pl

Korzyści wynikające z zabiegu MonaLisa Touch:

• metoda jest małoinwazyjnazyjna,
  • zabieg nie wymaga długiego okresu rekonwalescencji,
  • zabieg jest bezbolesny,
  • niskie ryzyko powikłań po zabiegu.

Przebieg zabiegu:

Bezinwazyjnym rozwiązaniem tego typu problemu jest zabieg laserowy MonaLisa Touch. W chwili obecnej jest to jedna z najbardziej nowoczesnych i bezpiecznych metod. Terapia ma na celu przywracanie naturalnego pH pochwy tym samym zwiększając jej nawilżenie. Energia lasera działa na wnętrze oraz obszar wejścia do pochwy. Na skutek działania fototermicznego dochodzi do obkurczania się włókien kolagenowych, produkcji nowych wpływając na regenerację pochwy. Pacjentki, które do tej pory skarżyły się na świąd, suchość i infekcje, po zabiegu laserowym odczuwają znaczną poprawę.