Laser AccuSculpt

Lipoliza laserowa / Acculift

W obecnych czasach lipoliza laserowa należy do najnowocześniejszych i najbardziej efektywnych metod kształtowania sylwetki. Procedura jest wysoce specjalistyczna i wykorzystuje zaawansowaną technologię laserową w celu usunięcia tkanki tłuszczowej oraz termiczną przebudowę struktury skóry – zwiększenie jej napięcia. Niezaprzeczalnym liderem w tej kategorii medycyny estetycznej jest urządzenie Accusculpt- laser Nd:Yag o długości fali 1444 nm. Dzięki zastosowaniu dużej mocy i krótkim czasie wysyłanych impulsów przynosi obecnie najlepsze efekty.

Na czym polega zabieg?

Zabieg polega na użyciu specjalnego lasera, którego światłowód (o średnica 0,6 mm), przez niewielki otwór jest wprowadzany do tkanki tłuszczowej (brzuch, biodra, uda,ramiona) lub tuż pod skórę (twarz, podbródek – Acculift, pachy- nadpotliwość). Promieniowanie emitowane przez laser w bezkrwawy sposób rozbija błony komórek tłuszczowych doprowadzając do uwolnienia ich zawartości. W efekcie komórki tłuszczowe zamieniane są w emulsję, która w ciągu kilku kolejnych dni jest wchłaniana i wydalana przez organizm na drodze normalnych procesów metabolicznych. Istnieje również możliwość odessania płynnego tłuszczu strzykawką lub specjalnym urządzeniem. Pod wpływem temperatury i wewnętrznego naświetlania następuje pobudzenie fibroblastów do produkcji nowych włókien kolagenowych w wyniku, czego skóra ulega napięciu, co eliminuje efekt wiotkiej i „wiszącej” skóry, jaki może pojawić się po klasycznym odessaniu tkanki tłuszczowej. W przypadku zastosowania na twarzy (Acculift) dochodzi do przebudowy termicznej skóry i tkanki podskórnej dając efekt liftingu. Natomiast w przypadku nadpotliwości pach powoduje łagodzenie działania gruczołów potowych.

Wskazania do zabiegów laserem AccuSculpt™:

1. zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej na wybranych obszarach ciała : brzuch, biodra, uda, ramiona, podbródek – Lipolizaaccusculpt1accusculpt2accusculpt4accusculpt5accusculpt6
  2. korekta kształtu twarzy, modelowanie twarzy – Acculiftaccusculpt7

Badania do zabiegu

• Przed zabiegiem pacjent zobowiązany jest zgłosić się na konsultację oraz wykonać zalecone przez lekarza badania laboratoryjne

www.laser-szczecin.pl

Zalety zabiegu z wykorzystaniem urządzenia Accusculpt:

• precyzyjne niszczenie i usuwanie małych i średnich objętości tłuszczu na wybranych obszarach ciała (lipoliza) i twarzy (Acculift) – modelowanie kształtu twarzy
  • jednoczesne skuteczne ujędrnianie skóry nad obszarem lipolizy – dające efekt liftingu
  • procedura subtelna, praktycznie bezkrwawa, obarczona minimalnym ryzykiem powikłań
  • jest efektywny – długość fali (1444 nm) daje wysoką absorpcję w tłuszczu
  • jest bezpieczny – krótki czas trwania impulsu ogranicza rozprzestrzenianie się ciepła w związki z czym eliminuje się uszkodzenia tkanek obwodowych