Laser Cutera Excel V

Excel V- najnowszy laser firmy Cutera
zamykanie naczyń krwionośnych przy maksymalnej efektywności i minimalnym bólu

cutera-excel1Skóra naczyniowa stanowi częsty problem kosmetyczny i medyczny. Na problemy te składa się wiele czynników. Niektóre są od nas niezależne (czynniki genetyczne, cienka skóra, jasna karnacja), inne wynikają z naszych przyzwyczajeń (opalanie się, spożywanie gorących, pikantnych potraw, spożywanie alkoholu). Bez względu na przyczynę są to zmiany niepożądane, uciążliwe stanowiące poważny problem emocjonalny. Pomimo szerokiej gamy zabiegów walczących z chorobami naczyniowymi, większość z nich wiązała się z powikłaniami i uciążliwym okresem rekonwalescencji.

Laser Excel V™ firmy CUTERA wychodzi naprzeciw zróżnicowanym problemom pacjentów. Wszechstronność zastosowań i moc lasera Excel V™ pozwalają na terapię większej liczby schorzeń niż zapewniały to dotychczasowe wiodące lasery naczyniowe. O jego bezkonkurencyjności stanowi innowacyjna technologia chłodzenia, która zapewnia pacjentowi przede wszystkim bezpieczeństwo ale i komfort w trakcie wykonywania zabiegu. Ciągłe chłodzenie skraca czas rekonwalescencji oraz minimalizuje ryzyko powikłań. Osoba obsługująca maszynę prócz wykorzystania własnego doświadczenia, ma możliwość doboru parametrów tak, iż zabieg dostosowany jest do indywidualnych potrzeb pacjenta, co pozwala na skuteczne i dokładne leczenie. Excel V to zupełnie nowe podejście do potrzeb pacjenta.

Rączka zabiegowa CoolView™ umożliwia terapię szerokiej gamy schorzeń, od rumienia naczyniowego, zmian pigmentacyjnych, naczyniaków płaskich po leczenie żył kończyn dolnych.

Sposób działania:

Laser Excel V leczy zmiany naczyniowe poprzez selektywne działanie na hemoglobinę (selektywna fototermoliza), nie uszkadzając termicznie otaczających tkanek. W przypadku zabiegów naczyniowych światło lasera jest absorbowane przez hemoglobinę zawartą w naczyniach krwionośnych, a powstające ciepło powoduje fotokoagulację oraz niszczy ściany naczyń krwionośnych.

www.laser-szczecin.pl

Zastosowanie:

Podwójna długość fali wiązki laserowej 532nm i 1064nm idealna w leczeniu:

• teleangiektazji twarzy,
  • żył kończyn dolnych,