Accent Prime

Accent Prime to najbardziej zaawansowane urządzenie na rynku medycznym przeznaczone do nieinwazyjnego modelowania sylwetki oraz ujędrnienia skóry twarzy i ciała. Jego wyjątkowość wynika z rewolucyjnego połączenia unipolarnej fali radiowej RF oraz innowacyjnej opatentowanej technologii trzech typów ultradźwięków.

Zimne i ciepłe ultradźwięki

Opatentowana technologia tzw.  „zimnych ultradźwięków” działa selektywnie na komórki tłuszczowe, nie naruszając otaczających tkanek. Wibracje emitowanych ultradźwięków niszczą błonę komórek tłuszczowych, powodując ich sukcesywny rozpad oraz uwolnienie nagromadzonego tłuszczu, który w kolejnym kroku jest wydalany z organizmu.

Accent Prime stosuje również technologię tzw. „ciepłych ultradźwięków”, które generują skompresowaną falę ultradźwiękową co wywołuje zjawisko kawitacji, czyli niszczenie lokalnych depozytów tłuszczu podwyższoną temperaturą. Podczas pracy na urządzeniu Accent Prime w zależności od przypadku można pracować albo „ciepłymi” albo „zimnymi” ultradźwiękami. Istnieje również możliwość łączenia obu technologii co zwiększa efektywność zabiegu.

Przebieg zabiegu

Połączenie obu technologii oraz parametrów zabiegu ma wpływ na szybsze osiągnięcie rezultatów.  Zabieg jest bezpieczny i skuteczny bez względu na fototyp skóry oraz jej grubość, nawet przy zastosowaniu w miejscach takich jak twarz, szyja czy dekolt, gdzie skóra jest delikatna.  Stopniowe rozgrzewanie oraz wbudowany system chłodzenia zapewnia komfort podczas zabiegu. Ogromnym atutem ACCENT PRIME jest głowica zabiegowa wyposażona w dużą końcówkę w kształcie talerza. To właśnie dzięki takiemu rozwiązaniu przeprowadzany zabieg może trwać nawet 20 min. Zabieg nie wymaga rekonwalescencji. Procedurę zaleca się przeprowadzać w serii 4-6 zabiegów, dzięki czemu ich rezultaty są bardzo szybko widoczne. Efekty narastają w czasie jej trwania, a procesy przebudowy i regeneracji tkanek, a także spłycenia zmarszczek są pobudzane i podtrzymywane kolejnymi sesjami zabiegowymi powtarzanymi w regularnych odstępach czasu.

Efekty zabiegu

Zalety zabiegu

• jednoczesna likwidacja nadmiaru tkanki tłuszczowej i ujędrnienie skóry,
  • duża głowica zabiegowa, która skraca czas zabiegu przy większych obszarach,
  • szybkie osiągnięcie rezultatów,
  • wbudowany system chłodzenia zapewnia komfort podczas zabiegu,
  • zabieg nie wymaga okresu rekonwalescencji,
  • procedura zabiegowa dobierana indywidualnie do potrzeb każdego pacjenta, w zależności od jego potrzeb,
  • możliwość wykonywania zabiegu na różnych głębokościach skóry i tkanki podskórnej.

• modelowanie sylwetki,
  • nadmiernie zlokalizowana tkanka tłuszczowa,
  • brak jędrności skóry,
  • cellulit,
  • korekcja owalu twarzy i podbródka,
  • wygładzenie nierówności skóry i tkanki podskórnej powstałe w wyniku liposukcji.

• ciąża, karmienie piersią,
  • choroby nowotworowe,
  • choroba autoimmunologiczna skóry,
  • wszczepiony stymulator serca,
  • choroby nerek i wątroby,
  • zaburzenia nerwowo-naczyniowe,
  • zakrzepowe zapalenie żył i zakrzepica,
  • metalowe implanty w miejscu zabiegu,
  • miejscowe infekcje skórne.