PODWÓJNY PODBRÓDEK – NIEINWAZYJNE SPOSOBY

– zobacz odpowiedź Eksperta

~ materiały archiwalne

Doktorze, jestem osobą o drobnej budowie ciała, bez nadwagi, a pomimo to mam podwójny podbródek. Nie miałam nigdy problemów z nadwagą, a operacji plastycznej się boję. Czy są jakieś nieinwazyjne sposoby skorygowania tego. Katarzyna, 41 lat.

Najczęstszą przyczyną podwójnego podbródka jest otyłość, jednak skłonność do jego tworzenia się może być dziedziczna. Wpływ na wygląd owalu twarzy ma również postawa ciała oraz brak aktywności fizycznej. W przypadku, kiedy przyczyną podwójnego podbródka jest zalegający tłuszcz warto pomyśleć o mikroliposukcjilipolizie laserowej.

Jest to zabieg usuwający tkankę tłuszczową z danej okolicy, ale również termicznie przebudowujący skórę. Światłowód lasera wprowadzony przez niewielki otwór pod skórę rozbija komórki tłuszczowe doprowadzając do uwolnienia ich zawartości. Tak upłynniony tłuszcz jest metabolizowany przez organizm w przeciągu kilku dni. Jednocześnie pod wpływem temperatury następuje pobudzenie fibroblastów do produkcji nowych włókien kolagenowych i elastynowych, co eliminuje wiotkość skóry. Cały zabieg daje efekt liftingu bez konieczności poddawania się operacji plastycznej.

Zupełnie nieinwazyjnymi metodami modelowania podbródka są zabiegi termiczne. Wiodącym urządzeniem w dziedzinie bezinwazyjnych liftingów twarzy jest Ultraformer, łączy ona ultradźwiękowe obrazowanie ze skoncentrowaną energią ultradźwięków w celu uzyskania przewidywalnego liftingu (HIFU). Ultraformer przeciwdziała siłom grawitacji, zmniejszając tym samym narastające z wiekiem zwiotczenia. Modelowanie podbródka przy pomocy tego urządzenia jest wyjątkowo precyzyjne. Spośród wielu rozwiązań Pani problemu należy wybrać odpowiedni do przyczyny jego pochodzenia, dlatego też zalecana jest konsultacja lekarska, która to sprecyzuje.

Więcej informacji o zabiegach:
  1. Liposukcja
  2. Ultraformer