Dermapen

DERMAPEN

Kondycja skóry najczęściej zdradza wiek, wpływa na wygląd i samopoczucie każdego człowieka. Niestety wraz z upływem lat skóra traci zdolność do regeneracji, staje się coraz cieńsza i sucha a w konsekwencji zaczyna wiotczeć. DERMAPEN to innowacyjne rozwiązanie stworzone z myślą o osobach, które chcą cieszyć się jędrną i napiętą skórą jak najdłużej. Niezwykły komfort, precyzja i efektywność zabiegu została potwierdzona prestiżową nagrodą za najlepsze urządzenie medyczne w kwietniu 2012 roku w Los Angeles.

dermapen1

Na czym polega zabieg?

DERMAPEN to nowa jakość w zabiegach mezoterapii. Dzięki opatentowanej technologii automatycznie pulsujących 11 igieł, każda o średnicy 0,02 milimetra pozwala na wprowadzenie substancji czynnych stosowanych w mezoterapii na określoną głębokość w skórze. Funkcja ta daje bardzo dobrą efektywność zabiegów poprzez podniesienie stopnia przenikania substancji w skórę, jednocześnie redukuje do minimum ból i dyskomfort pacjentów. Nakłuwając skórę, powodujemy mikrouraz skóry, który stymuluje ją do samoleczenia i uruchamia intensywne procesy regeneracyjne.

dermapen2

Technologiia wibrujących igieł DERMAPEN jest jedną z bardziej efektywnych i bezpiecznych metod stosowanych w mezoterapii. Zabieg skraca również znacząco czas leczenia i powrotu pacjenta do codziennych czynności. Precyzyjnie dobrana głębokość iniekcji (w zakresie od 0,5 mm do 2,5 mm) pozwala na pełną kontrolę wykonywanego zabiegu – inaczej niż w przypadku np. dermarollerów.

Dla kogo polecany jest zabieg?

Zabieg wykonany przy użyciu DERMAPEN jest alternatywą dla każdego pacjenta, którego cechuje obniżony próg wrażliwości na ból i który obawia się zabiegów klasyczną metodą mezoterapii.

Częstotliwość zabiegów:

DERMAPEN daje najlepsze efekty przy zastosowaniu serii zabiegów, wykonywanych w określonych przerwach. Ilość potrzebnych zabiegów może być różna (w zależności od rodzaju problemu). Optymalne efekty uzyskuje się po wykonaniu serii: po pierwszym zabiegu kolejny za 2 tygodnie, następnie 3-4 zabiegi co miesiąc.

Urządzenie Dermapen posiada certyfikat FDA oraz CE.

Efekty po zastosowaniu terapii DERMAPEN

• regeneracja skóry
  • spłycenie blizn potrądzikowych
  • niwelowanie rozstępów